سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خمیر بند کشی آماده در چه مارکهایی موجود است و کجا باید تهیه کرد

خمیر بند کشی آماده در چه مارکهایی موجود است و کجا باید تهیه کرد کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد احتیاج دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است ، و این منجر به بار کمتری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط ??4 - 5 متر مربع استفاده کرد. از یک کیسه چسب کاشی می توان برای کاشی کاری به طور متوسط ??6 تا 7 متر مربع استفاده کرد. چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ  ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، مناطق پارکینگ ، مناطق صنعتی ، در استخرهای شنا و موارد دیگر کاربرد دارد



خمیر بند کشی اتصال دهنده چیست

معمولاً برای رفع کاشی و سرامیک استفاده می شود. زیبایی اصلی کاشی کاری ثابت است.پودر اتصال دهنده بر پایه سیمان است و فقط آب برای مصرف اضافه می شود.سپس می توان آن را به روش های مختلف در فاصله کاشی و سرامیک استفاده کرد.از پودر صحافی می توان برای درمان آجر و سنگ نیز استفاده کرد.به طور معمول ، پودرهای پیوندی از دو نوع پایه سیمان و پایه اپوکسی ساخته می شوند و امروزه تقاضای بیشتری دارند.


اهمیت پودرهای باندینگ در تزئین فضاهای داخلی و خارجی چیست

با پیشرفت تکنولوژی امتحان می شود.خصوصیات بالقوه برای به حداکثر رساندن عملکرد به این پودرها وارد شده است. بنابراین ، انواع مختلفی از پودرهای اتصال ایجاد می شود.مواد نانو پلیمر مواد اصلی در تولید پودرهای پیوند یافته با پلیمر هستند و اندازه بسیار کمی دارند.مواد پلیمری همراه با سیمان پرتلند ترکیب خوبی است. اندازه کوچک این پودر باندینگ اجازه آن را می دهدبه خوبی در فضای بین کاشی و سایر مواد قرار می گیرد و ساختاری بسیار مستحکم و غیر قابل نفوذ ایجاد می کند.

 

پودر ضد آب:

همه پروژه ها ، صرف نظر از اندازه و مکان ، ایجاد مانعی برای نفوذ رطوبت را در نظر می گیرند.تمام پودرهای اتصال دهنده می توانند درجات مختلف از نفوذ رطوبت جلوگیری کنند ، اما به دلیل پیشرفت های فن آوری در این زمینه ،نوع خاصی از پودر چسبندگی توانایی ضد آب شدن شگفت انگیزی را ایجاد کرده است.اغلب از رزین برای ساخت این نوع پودر استفاده می شود.علاوه بر مقاومت در برابر آب ، از مقاومت در برابر سایش بسیار خوبی برخوردار است.

 

 

 

بیشتر بخوانید : خمیر آب بندی درزگیر چست و چگونه با سیمان سفید درزگیری نماییم

 

 


 

فرمول پیشرفته خمیر بند کشی چیست

محصول ما با دقت و با استفاده از فرمول مبتنی بر آب طراحی شده است که به شما کمک می کند تا از لکه های تیره و لکه ها جلوگیری کند و ضمن تحویل رنگ های رنگی غنی ، از دوغاب گور محافظت کند. غیر سمی و ایمن برای استفاده در فضاهای بسته ، PentaUSA یک گزینه سازگار با محیط زیست است که به شما امکان می دهد به سرعت نسخه های به روز شده در منزل را تکمیل کنید.


• خشک کردن سریع و 3 برابر حفاظت: کیت تعمیر دوغاب خشک کن سریع PentaUSA در اکثر سطوح دائمی است و دارای محافظت سه گانه است که باعث ترمیم ، نوسازی ، پر کردن می شود. ایده آل برای فضاهای کاری بدون تهویه.تعمیرات دوغاب کاشی PentaUSA باعث پر شدن لوله پر کننده ، 3 محافظت سه گانه ، کیت ترمیم کننده دوغاب خشک شدن سریع رنگ سفید


لوله ضدآب Grout Marker Repair Tube برای رنگ آمیزی و پوشاندن فوری دوغابهای لکه دار ، کثیف یا قدیمی طراحی شده است. دوباره تمام حمام ، سطوح آشپزخانه ، کف کاشی ، کانتر یا دیوار خود را جدید جلوه دهید.

 

پایان مقاوم در برابر کپک

پاکسازی آب

چسبندگی عالی

فرمول سازگار با VOC

در دیوارها و کف ها استفاده کنید

دوغاب کاشی لوله خمیر مخلوط قبل از مخلوط اندازه 5.5 اونس اونس ترکیب ضد آب ، تمام کاشی و سرامیک و موزاییک را دوغاب می کند. فرموله شده با لاتکس اکریلیک ممتاز برای کاربردهای سریع و آسان.

 




این دوغاب را به رنگ اصلی خود باز می گرداند و باعث می شود خانه شما مانند روزی که ساخته شده است به نظر برسد. همچنین می توانید با پوشاندن لکه های دوغاب لجباز ، رنگ دوغاب را تغییر دهید.این سازگار با محیط زیست است زیرا از نظر علمی بی بو و غیر سمی طراحی شده است و برای اعضای خانواده و حیوانات خانگی شما ایمن است.

 

سیمان ، کاشی ، سنگ ، شیشه ، سرامیک ، پلاستیک ، سیمان و تقریباً تمام سطوح دیگر به راحتی استفاده کنید.محصول مبتنی بر سیلیکون است. می توان آن را به جای سیلیکون در مکان های متحرک و غیر انعطاف پذیر استفاده کرد ، اما در مکان های متحرک مانند سیلیکون عمل نمی کند و با گذشت زمان می ریزد.* از تشکیل قارچ و کپک جلوگیری می کند ، دارای ویژگی های ضد خش (ضد آب) و ضد خش در برابر خشک شدن سریع است.* لوله ما (250 گرم در 165 ~ میلی لیتر) می تواند تقریباً 40،000 میلی متر از مفصل را برای پر کردن عمق تقریبا 1 میلی متر پر کند. این بدان معنی است که در یک سطح بهتر که خیلی خورده نشده باشد (مثلاً برای پر کردن 0.5 میلی متر) می توان پر کردن 80 متر از خط را ایجاد کرد.




گالری چسب زیر لایه چوب پنبه برای چسباندن لایه زیرین چوب پنبه ناتمام به تخته سه لا با کیفیت لایه زیرین و بتن بالاتر ، روی یا پایین درجه ساخته شده است. این چسب چوب پنبه فاقد حلال است ، قابل اشتعال نیست و VOC کم تولید می کند. این چسب چوب پنبه ای مبتنی بر لاتکس ، یک چنگال اولیه قوی و محکم مناسب برای سهولت نصب دارد.


برای چسباندن لایه زیرین چوب پنبه ناتمام طراحی شده است پیوندهایی با تخته سه لا دارای امتیاز بتن و APA یا مواد مشابه برای استفاده در محیط داخلیدر برابر کپک و کپک مقاومت می کند    زمان کار طولانی برای قرار دادن و موقعیت بهینه ، تا 60 دقیقه زمان باز ، تا 90 دقیقه زمان کار و تا 24 ساعت زمان پخت

 برای زیر لایه چوب پنبه 3/8 اینچ یا ضخیم تر ، پوشش با استفاده از ماله 1/8 اینچ x 1/8 اینچ x 1/16 اینچ. ماله سطح بالا V-notch تقریبا 90 تا 110 فوت مربع در هر گال است .

برای زیر لایه چوب پنبه 3/8 اینچ یا کمتر ، پوشش با استفاده از ماله 1/16 اینچ x 16/1 اینچ x 1/16 اینچ ماله درجه مربع تقریباً 170 تا 190 فوت مربع در هر گال است.

سازگار با محیط زیست ، بدون حلال و سازگار با LEED ؛ VOC <1 گرم در لیتر

محافظت از محصول ضد میکروبی GoldGuard

غیرقابل اشتعال ، مقاومت در برابر آتش NFPA کلاس A و کلاس UBC

برای نصب کفپوش چوب پنبه ای که قرار است سطح کف نهایی باشد ، توصیه نمی شود

 

مشتریان در مورد محصول بند کشی چی گفتن :

این اولین تجربه من با این محصول بود ، بنابراین چیزی برای مقایسه آن وجود ندارد. به موقع با زیر لایه کاشی چوب پنبه رسید. من شخصی را برای انجام کار استخدام کردم. به نظر می رسد کار با آن آسان است و ماله آن هموار است. دود سختی وجود نداشت و به راحتی از وسایل پاک می شد. بیش از احتمال زیاد ، با گذشت زمان به خوبی می چسبد. او یک کاشی را خرد کرد و چوب پنبه هموار چسبید. تنها شکایت من این بود که میزان پوشش درج شده در سایت HD به صورت نادرست درج شده است. این امر ما را ملزم می کرد که کار را متوقف کرده و دوباره سفارش دهیم. پوشش محدودتری در ظرف ذکر شده بود و در نهایت برای بار دوم سفارش دادیم. بنابراین من یک ستاره را برای تشدید انتظار و نیاز به بازگرداندن اضافی برداشتم.روی لوله چنین چیزی گفته نمی شود اما من معتقدم که 100? سیلیکون است. به دلیل گرمای زیاد دود شومینه هنگام سوختن ، از آن برای دور زدن درپوش دودکش شومینه استفاده کردم. باید عالی باشد زیرا در طول سال در فضای باز قرار دارد


قرار دادن کاشی با روش سیمان شن و ماسه استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی است ، بنابراین این کار باید همزمان با یک کاشی انجام شود.بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث دشواری تنظیم کاشی ها پس از گذاشته شدن می شود. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل کاغذهای پیوند خورده خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در توده پشت کاشی باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در منطقه بدون هیچ نوع چسب شکننده خواهد بود.


استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، فراهم کردن گرد و غبار کم و فضای کار تمیز مناسب می کند. برای خیساندن کاشی ها نیازی نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.سریع ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند.

کیفیت کار

زمان مناسب برای چسباندن کاشی اجازه می دهد کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی ، مقاومت اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

 

من این را برای آب بندی اتصالات روی مجموعه های جدید دریچه های خروجی و آرنج برای یک دیگ بخار تجاری با بازده بالا استفاده کردم و همانطور که پیش بینی شده بود نیز انجام شده است. این فصل گرما را پشت سر گذاشته است و به نظر می رسد که بدون هیچ گونه نشت یا نشانه ای از لایه برداری یا فرسایش ، خوب نگه داشته شده است. این درزگیر برای کاربردهایی که درجه حرارت بالاتر از 400 درجه است توصیه نمی شود. F ، مانند دودکش های اجاق های چوبی یا کوره های نوع قدیمی که گرمای زیادی در آنها دود می زد. من همچنین از برخی برای ایجاد بخشی برای جای دادن واشر شکسته درب اجاق گاز استفاده کردم و کار کرد. من قصد دارم از آن برای دریچه های تهویه هوا و مجاری نیز استفاده کنم.