سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خمیر آب بندی درزگیر چست و چگونه با سیمان سفید درزگیری نماییم

امروز خمیر آب بندی و آب بندی برای آب بندی ، آب بندی توالت ، دستشویی و کاشی را امناده کرده ایم  موزاییک ، سرامیک ، حمام ، سونا و جکوزی ، استخر ، آشپزخانه را بسپارید به این خمیر همه کاره از ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب بگیر تا هر جای دیگر این خمیر درزگیری میکندخمیرهای آب بندی قدرتار بالایی دارند و انواع سطوح را آب بندی و ثابت می کنند. این خمیر های درزگیری در برابر نفوذ رطوبت مقاوم هستند. از همه مهم تر در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.مقاوم در برابر فشار و استفاده آسان خمیر آب بندی و آب بندی عایق حرارتی ضد آب نانواین محصول کاربردی ترین وسیله در منزب است. این محصول برای آب بندی در نظر گرفته شده است. آب بندی و نگهداری توالت فرنگی


کاربرد خمیر آب بندی بند کشی سرامیک کاشی چیست :

یکی از رایج ترین کاربردها برای آب بندی بند کشی استفاه از این محصولات است سطوح مختلف از جمله کف حمام و آب بندی صندلی توالت نیاز دارد از ماده ای استفاده شود که بعد سفت شدن ضد اب باشد. پشت بام استخر. آب انبار قسمت پایین کولر آبی  و پنجره هم با این محصولا درزگیری میشوند شما میتوانید اتصالات آسیب دیده کاشی و سرامیک را بدون نیاز به برچیدن آنها ترمیم کنید. ترک های سطحی ناشی از نشت ساختمان را می توان با این پر نمایید .  می توانید از این خمیر بندکشی سرامیک برای مسدود کردن مسیر آفات در خانه استفاده میشود معمولا این مخصولات باید بعد باز شدن در یک محفظه درب دار بدون این که هوا به داخل ان نفوذ کند باید نگهداری شود تا خشک نشود. مواد نانویی  امکان ترمیم و بندکشی کاشی یا سرامیک آشپزخانه،سرویس های بهداشتی را دارد بیشتر خمیرهای درزگیر  از ترکیبات رزین و  یک فیلر معدنی به صورت خمیری شکب  بسته بندی و تولید می شود .

 

باید چقدر خمیر برای درزگیر استفاده نماییم:

میزان مصرف خمیر بند کشی با مساحت محل مورد نظر و ابعاد کاشی تعیین می شود. با این حال ، تجربیات به دست آمده نشان می دهد از انجایی مه شما مبتدی هستد طبیعتا مواد بیشتی را احتیاج دارید البته هر کسی برای اولین بار ممکن است چیزی را بلد نباشید اما نگران نباشید یاد خواهید گرفت.

 

 

آب بندی کاشی نانو


ایا اب بندی نیازی به خراب کاری دارد :

آب بندی آب بندی که نیازی به تخریب  فقط باید کاردک یا چیزی شبیه پیچ گوشتی داشته باشید البته اول بهتر از فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید و همیشه یادتان باشد گوگل یک محبت است چون به وسیله ان دیگر متحاج هیچ کس نخواهید بود و در ان میتوانید تمام اموزشهای لازم را فرا بگیرید.


اگر کاشی درست اب بندی نشود چه میشود :

 اگر خوب آب بندی نشده باشد ، پس از مدتی آب و رطوبت می تواندبه زیر کاشی نفوذ کند و بود بگیرد خانه شما،. بنابراین توصیه می شود خمیر آب بندی و آب بندی ضد آب را یاد بکیرد و بعد اقدام به این کار نمایید.


آموزش چسباندن بین کاشی و سرامیک چگونه است :

دوغاب کاشی و سرامیک  بعد گذشت زمان ممکن است پوسته پوسته شود از از جای خود خارج شود . معمولا با خارج شدن درز های کاشی وسرامیک ظاهر ان هم طبیعتا بد شکل میشود معمولا  بهترین راه این است که درزگیری شوند  می توانید رنگی نزدیک به رنگ کثیف کاشی انتخاب کنید. این رنگ جذاب و زیبا نیست ، اما عموما دوام بیشتری دارد زیرا رنگ در طول زمان تغییر نمی کند.


درزگیری کاشی با سیمان



روش درزگیری کاشی با سیمان سفید :

قبل درزگیری و کار  با سیمان سفید حتما فیلم های اموزشی را مشاهده فرمایید چون اگر سیما را درست حل نگیرید بعد خشک شدن مثل کچ میشود و با تماس اب خواهد ریخت بهترین درزگیری مخلوط سیما سفید و کمی پودر سنگ است در این حالت سیمان سفیک محکم تر خواهد شد معمولا اگر یک لیوان سیمان سفید استفاده میکنید نصف لیوان پودر سنگ الک شده بودن ریگ هم قاطی نمایید و بعد ترکیب این مد با اب که فقط اب سرد باشد و خوب با قاشق یا هر چیز دیگر مخلوط نمایید تا کاملا حل شود این مخلوط نباید خیلی ابی باشد تا دیر سفت باشد معمولا در حد خمیر باشد اگر می هل قبل استفاده نرم بود بگذارید چند دقیقه بماند کمی سفت میشود البته نباید خیلی هم سفت شود پس مراقب باشید .

 

 

روش درزگیری کاشی

 

قبل درزگیری حتما محلی را که میخواهید ردزگیری انجام بدهید تمیز باشد و بهت را کمی سوارخ هایی که باید داخل ان سیما بریزید نم دار باشد و با یک حوله یا ابر کمی لبه های ان را خیس نمایید در حدی که خیس شود ولی اب درون سوراخ کاشی نماند این کار باعث میود که خمیر بهتر به داخل درزها نفوذ کند .

 

روش درزگیری کاشی با سیمان سفید

 


اگر در خانه این کار  را انجام دیدهید بهعتر است با دتسکس این کار را انجام دهید چون سیمان سفید باعث زخم دست خواهد شد برغی دوغ اب درست میکنند و کامل روی کاشی میریزند و برخی همانند خمیر با انگشت دست داخل ددرز کاشی خمیر را قرار میدهند که بهتری شیوه برای مبتدی ها اسن است که شما با انگشت به حوصله داخل درزها را خمیر قرار دهید و با پارچه دور کاشی ها را پاک نمایید و بگذارید 24 ساعت بماند چون اگر خیس شود دیگر سیمان سفت نخواهد شد و کیفیت خود را از دست میدهد.

 

 

 

 

تمیز کردن کاشی حمام


چگونه باید کف کاشی خود را تمیز کنید:

یکی از مهمترین جنبه های تمیز کردن کف کاشی این است که مطمئن شوید خاک و نشتی ها فرصتی برای راحت شدن ندارند.این اتفاقات می افتد ؛ به جای ممنوعیت راه رفتن بر روی زمین به غیر از خود ، در اسرع وقت نشت یا خطوط را تمیز کنید.این کار با یک دستمال یا پارچه ، آب داغ و یک شوینده ملایم خانگی به اندازه کافی آسان است (حتماً قبل از استفاده از هرگونه مواد شوینده یک آزمایش موضعی انجام دهید و/یا توصیه های سازنده کاشی ایتالیایی را دریافت کنید).نگهداری منظم نیز مهم است. ساده ترین ، سریعترین گامی که می توانید بردارید این است که مرتب کف حمام ، ورودی یا کاشی آشپزخانه خود را جارو ، جاروبرقی و مرطوب پاک کنید.جارو کردن سریع یا جاروبرقی قبل از قرار گرفتن در کاشی یا دوغاب خاک و زباله را از بین می برد. دستمال زدن با آب گرم و استفاده از یک محصول تمیز کننده توصیه شده توسط تولید کننده نیز براق ، درخشش و رنگ کاشی شما را افزایش می دهد.همچنین می توانید یک فنجان سرکه سفید را با یک گالن آب مخلوط کنید تا یک پاک کننده فوق العاده موثر و از بین برنده بو باشد. اگر بچه یا حیوان خانگی دارید ، ممکن است مایل به استفاده از مواد شیمیایی خشن نباشید ، و این یک جایگزین فوق العاده است.کاشی و سرامیک با دوغاب که معمولاً سفید است در جای خود نگه داشته می شود. با گذشت زمان و با قرار گرفتن در معرض عناصر ، این می تواند تغییر رنگ داده و مبهم شود. وقتی این اتفاق می افتد ، زیبایی کف شما را از بین می برد.


برای جلوگیری از این اتفاق و برای حفظ کاشی و دوغاب خود ، مراقبت از دوغاب شما نیز مهم است. بهترین راه برای انجام این کار این است که بعد از نصب کاشی خود آن را آب بندی کنید.این کار باعث می شود لکه ها ، خاک و آب نتوانند به مانع محافظ نفوذ کنند.کارشناسان توصیه می کنند این کار را حدود دو بار در سال انجام دهید ، اگرچه تولید کننده کاشی شما ممکن است برنامه آب بندی متفاوت را توصیه کند.برای تمیز کردن دوغاب که به خاک تبدیل شده است ، می توانید پراکسید هیدروژن و آب را در قسمتهای مساوی مخلوط کنید. کافی است این مسواک را با یک مسواک بزنید تا لکه ها پاک شوند. متوجه خواهید شد که حتی دوغابی که به درستی نگهداری می شود نسبت به سطوح دیگر مانند لمینت تمیز کردن و پاک کردن لکه ها آسان تر است.از جمله بهترین ویژگی های کاشی و سرامیک می توان به مقاومت آن در برابر لکه ها ، ویژگی های بهداشتی و سهولت نظافت آن اشاره کرد. زیبایی می تواند کم هزینه باشد.


 

 

تمیز کردن کاشی حمام


نحوه تمیز کردن کاشی های دیوار حمام

برای تمیز کردن کاشی های دیواری حمام به طور مر از مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید و در صورت امکان از پاک کننده های مواد اولیه طبیعی استفاده کنید. اکثر کاشی های چینی و سرامیکی در حین ساخت از پیش مهر و موم شده اند که نگهداری آنها را آسانتر می کند ، کافی است از یک پاک کننده خنثی PH و یک پارچه غیر ساینده برای تمیز کردن سطح استفاده کنید.


نحوه تمیز کردن کاشی های حمام به طور طبیعی

تمیز کردن منظم کاشی استفاده از محصولات طبیعی را آسان تر می کند ، زیرا گاهی اوقات به سختی مانند محصولات شیمیایی یا حلال نیستند. یک راه خوب برای تمیز کردن کاشی های حمام استفاده از سرکه است. به سادگی محلول رقیق شدهرا با سرکه سفید و آب در یک بطری اسپری ایجاد کرده و مستقیماً روی سطح اسپری کنید. می توان از آن برای تمیز کردن کف صابون از هر سطحی از جمله شیشه و کاشی استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را خشک کنید تا از ایجاد خطوط جلوگیری شود.برای کاشی هایی با لعاب براق باید هر ماه یکبار سطح کاشی ها را گردگیری کنید ، سطح را با پاک کننده غیر ساینده و پارچه میکروفیبر تمیز کنید و سپس ، برای یک لایه بدون خط ، کاشی ها را با یک پارچه تمیز و خشک بکشید. به اگر از موزاییک شیشه ای در حمام خود استفاده کرده اید ، مطمئن شوید که آنها را نیز خشک کرده اید تا از علائم ناخوشایند آب جلوگیری شود.اگر کاشی با بافت انتخاب کرده اید ، سعی کنید از مسواک تمیز و مرطوب برای تمیز کردن آلودگی و آهک در فضاهای تنگ استفاده کنید. تمیز کردن کاشی های حمام با جوش شیرین یک راه حل عالی برای تمیز کردن است زیرا مانند خمیر عمل می کند ، فقط 3 فنجان جوش شیرین را به 1 فنجان آب گرم مخلوط کرده و با هم مخلوط کنید. همچنین می توانید از این مخلوط برای شستشوی دوغاب استفاده کنید.

 

 

تمیز کردن کاشی حمام



برای تمیز کردن کاشی های آشپزخانه از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

اگر در پشت آشپزخانه در حال تمیز کردن چلپ چلوپ کاشی کاری هستید ، احتمالاً یک عامل چرب کننده لازم است که ابتدا هرگونه چربی و روغن پخته شده را پاک کند. دستورالعمل های سازندگان عامل چربی گیر را دنبال کنید و سپس با یک پارچه تمیز و مرطوب عمل کنید و با یک پارچه خشک آن را تمیز کنید.روغن پاک کننده پرتقال یا لیمو یک محصول تمیز کننده درخشان و چربی گیر طبیعی است. کافی است چند قطره را مستقیماً روی سطح کاشی بریزید ، سپس با یک پارچه مرطوب یا اسفنج و آب تمیز پاک کنید تا چربی را از بین ببرد و در عین حال بوی تازگی را در خانه خود ایجاد کنید.همچنین ایده بسیار خوبی است که روی یک دستگاه بخار خوب برای کف آشپزخانه خود سرمایه گذاری کنید. اکثر ماشین های بخار آب هستند اما برخی از آنها می توانند همراه با مایعات تمیز کننده استفاده شوند ، اما بهترین راه برای تمیز کردن کاشی های کف استفاده از آب با چند قطره سرکه سفید است. دستگاه بخار پاک کن هرگونه میکروب را ضدعفونی می کند در حالی که سطوح تیره را نیز تمیز می کند. بهترین قسمت پدهای قابل جابجایی است ، شما آنها را به سادگی در ماشین لباسشویی می گذارید تا پاک کننده شما از نظر بهداشتی بسیار بیشتر از یک دستمال مرطوب معمولی با حداقل تلاش تمیز بماند.همچنین ، پس از خشک شدن ، می توانید از محافظ گروت موضعی استفاده کنید که معمولاً یک اسپری است که در چند دقیقه خشک می شود ، این به جلوگیری از تجمع خاک ، روغن و چربی کمک می کند و به عمر دوغاب شما کمک می کند. استفاده از دستگاه بخار پاشی یک روش عالی برای تمیز کردن دوغاب شما بدون آسیب رساندن به این سیلر محافظ است ، اکثر دستگاه های آشپزخانه مجهز به اتصالات مختلفی هستند که مناسب مناطق مختلف خانه شما می باشد.